0887 49 71 76 eshop@intercosmetica.bg; Продукти директно от официалния вносител за България!

Кариери

СВОБОДНИ ПОЗИЦИИ:

  • БИЗНЕС КОНСУЛТАНТ за град София и региона - Ref.#: BC/SF 
    (Търговски представител, подпомагащ развитието на бизнеса на салоните за красота)
    ДАЛИ ТОВА НЕ Е СЛЕДВАЩАТА УСПЕШНА СТЪПКА ВЪВ ВАШАТА КАРИЕРА?
    Вие имате опит като търговски представител (поне 2 години), осъзнавате важността на вашата роля за реализацията на продуктите, за които работите и знаете, че можете и искате да постигнете повече.
    Искате не само да продавате продукти, но и да подпомагате клиентите в развитието и разрастването на техния бизнес и да бъдете важна част от техния успех.
     Вие сте добър в представяне на нови продукти, поддържане на съществуващите, проучване и анализ на пазара и идентифициране и разработване на нови клиенти;
     Лесно откривате възможности за партньорство,
     Любопитни сте да знаете повече за бизнеса на вашите клиенти и начините да ги подпомагате,
     Имате интереси в областта на професионалната козметика.
     Динамиката от пътуването и срещите с хора е вашият начин на живот (имате свидетелство за управление на МПС и желание за пътуване);
     Обичате да учите нови неща – нови продукти, нови умения;
     Имате добри компютърни умения и умело ползвате интернет възможности.
    Ако разпознахте себе си в горното описание, ви каним да кандидатствате като ни изпратите автобиография с актуална снимка, и кратко писмо, в което да ни разкажете за мотивацията си да работите като БИЗНЕС КОНСУЛТАНТ в Интеркозметика ООД.
    НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ:
     Възможност да представяте и работите с едни от най-престижните професионални марки в сферата на фризьорството, маникюра и професионалното обучение;
     Атрактивно възнаграждение в съответствие с индивидуалното ви и екипното представяне;
     Редовни вътрешно-фирмени обучения;
     Възможности за професионално развитие;
     Във всеки етап на навлизане, а по-късно и в изпълнението на работата ще имате осигурена активна подкрепа от фирмата и вашите колеги.
  • МЕНИДЖЪР УЧЕБЕН ЦЕНТЪР - Ref.#: MEDU2018
    КАКВО ЩЕ ОЧАКВАМЕ ОТ ВАС:
     Цялостна организация и стратегическо управление на учебните процеси, съобразени с общата политика и стратегия за развитие на компанията
     Административна поддръжка на база данни и синхронизация с изискванията на НАПОО
     Административното обслужване на учебната дейност в Учебен център София и филиалите в страната, поддържане на база данни с курсисти, следене на изправността на документацията и финансовите отношения
     Развиване на екипи от преподаватели и поддържане на тяхната квалификация
     Поддържане на постоянни контакти с чуждестранните партньори на фирмата и актуализация на учебните програми спрямо новостите, предоставени от тях
     Поддържане на контакт с местните и чуждестранни гост преподаватели и цялостна организация на семинари и презентационни събития
     Изготвяне на графици и бюджети, свързани с учебната дейност
     Консултиране и обслужване на клиенти  за обучение, по телефон, електронна поща и на място в централния шоурум на фирмата.
     Подготовка на отчети и документация в MS WORD и Excel и изготвяне на презентации на PowerPoint.
    ДАЛИ ТОВА НЕ Е СЛЕДВАЩАТА УСПЕШНА СТЪПКА ВЪВ ВАШАТА КАРИЕРА?
     Вие имате опит като Мениджър обучение или подобна длъжност (поне 2 години), осъзнавате важността на вашата роля за  организацията и развитието на професионалното обучение и квалификация в сферата на красотата и знаете, че можете и искате да постигнете повече.
     Имате желание не само да организирате процеса на обучение, но и да подпомагате преподавателите и клиентите в развитието и разрастването на техния бизнес и да бъдете важна част от техния успех, както и от цялостният успех в развитието на фирмата.
     Вие притежавате стратегическо мислене и умеете да излагате идеите си, вдъхновявате и мотивирате хора и организирате изпълнението на поставените цели 
     Вие сте с позитивно отношение, притежавате опит при работа с клиенти и умения за работа в екип, поемане на отговорност и организираност
     Владеете свободно Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
     Комуникирате свободно на английски език, писмено и говоримо 
     Имате висше образование, (бизнес/маркетинг/икономика)
    НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ
     Възможност да представяте и работите с едни от най-престижните професионални марки в сферата на фризьорството, маникюра и професионалното обучение; както и с международно признати имена в професионалното обучение  Атрактивно възнаграждение в съответствие с индивидуалното ви и екипното представяне;
     Вътрешно-фирмени обучения;
     Възможности за професионално развитие;
     Във всеки етап на навлизане, а по-късно и в изпълнението на работата ще имате осигурена активна подкрепа от фирмата и вашите колеги.
     Трудов договор
    Ако разпознахте себе си в горното описание, ви каним да кандидатствате като ни изпратите автобиография с актуална снимка, и кратко писмо, в което да ни разкажете за мотивацията си да работите като МЕНИДЖЪР УЧЕБЕН ЦЕНТЪР в Интеркозметика ООД.
  • Сътрудник продажби в шоурум и складово управление - Ref.#: SVTP/SF
    ВАШИТЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:

    - Приемане на поръчки и консултиране на клиенти по телефона
    - Консултиране и обслужване на клиенти на място в централния шоурум на фирмата
    - Поддържате на база данни с клиенти
    - Оформяне, изписване на заявки и предаването им в склада
    - Съдействие при опаковане и експедиране на заявки
    - Съдействие при инвентаризация и материална отчетност
    - Съдействие при зареждане и разпределяне на стока в търговските обекти на фирмата
    - Управление на складови наличности 
    ИЗИСКВАНИЯ:
    - Отлични комуникационни умения, търговско и аналитично мислене
    - Позитивно отношение и опит при работа с клиенти 
    - Познания в представянето на нови продукти и разработването на нови клиенти
    - Умения за работа в екип, отговорност и организираност
    - Компютърни умения: MS Office (Word, Excell), CRM
    - Готовност за работа в динамична среда, предлагаща професионално развитие
    - Опитът в областта на професионалните козметични продукти е предимство.
    Ако разпознахте себе си в горното описание, ви каним да кандидатствате като ни изпратите автобиография с актуална снимка, и кратко писмо, в което да ни разкажете за мотивацията си да работите като МЕНИДЖЪР УЧЕБЕН ЦЕНТЪР в Интеркозметика ООД. 

     

    ПРИ ИНТЕРЕС КЪМ НЯКОЯ ОТ ОБЯВЕНИТЕ ПОЗИЦИИ, МОЛЯ ИЗПРАТЕТЕ:
    1. Автобиография с ваша актуална снимка
    2. Кратко мотивационно писмо

    МОЛЯ ПОСОЧЕТЕ ЯСНО ПОЗИЦИЯТА, ЗА КОЯТО КАНДИДАТСТВАТЕ! 

    Документи се приемат най-късно до 18.11.2018 г.
    Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени за разговор.
    Молим отбележете референтния номер на обявата, по която кандидатствате.

    Личните Ви данни са защитени по смисъла на ЗЗЛД и действащото законодателство за защита на личните данни. Допълнителна информация, която сме длъжни да Ви предоставим, можете да намерите на официалния сайт на компанията.

     Ако искате да станете част от нашия екип, моля пишете ни или звъннете на контактите по-долу:

    София, ул. Бесарабия 108 В, ет. 2
    Тел.: 02/ 961 5775, 0887 49 71 76
    Email: office@intercosmetica.bg 

Този сайт използва аналитични и проследяващи "бисквитки" с цел предоставянето на по-добра услуга. С посещението си, Вие приемате използването на бисквитки. Повече информация можете да получите в Политика за използване на бисквитки.

Съгласен съм