Ръцете са „визитната картичка“ на всяка жена. Издайнически разкриват начин на живот, стил, социален статус. Показват напредването на възрастта, сигнализират за някои здравословни проблеми и детайли от предпочитаното ни меню.  Искате да имате красиви ръце и нокти? Ето кои са основните храни, които трябва да поставяте редовно на трапезата си.  Добрите новини са, че повечето от тях са леснодостъпни, евтини, вкусни, разнообразни. Много от посочените храни ще ви помогнат да поддържате тънка талия и не на последно място, това което е полезно за ноктите ви е полезно и за красива коса и кожа. Вижте нашия списък, за да откриете, че красотата не изисква само жертви, тя може да бъде и много вкусна.

  • Витамин А – той се съдържа във зеленчуците с жълт и оранжев цвят - моркови, тиква, сладки картофи и др. Точно сега е сезонът, в който са в изобилие, а и възможностите за приготвяне на вкусни ястия с тях са разнообразни. Зелените и листни зеленчуци, като спанак и броколи също са богати на Витамин А. За всички, които не могат без месни продукти имаме добра новина също -  черен дроб, масло, мляко и яйца. Лишаването на организма от този важен витамин може да направи ноктите  сухи, чупливи, да забави растежа им. Точно затова и нашите лосиони за ръце и тяло са богато снабдени с Витамин А. Те ще ви осигурят грижа и от вън за кадифено мека кожа, гладка и подхранена. Вижте всички различни аромати тук.
  • Витамини от група В – има ги в много растителни и животински продукти. Банани, картофи, риба тон, черен дроб, леща.  
  • VitCВитамин С – недостигът му често се проявява в бързото образуване на кожички около ноктите. Набавяйте си го от цитрусови плодове, ягоди, червените чушки, магданоз, спанак.   
  • Витамин Д – ни осигуряват топлите лъчи на слънцето, разбира се никак не е нужно да стоите прекалено дълго на силно слънце, това ще е по-скоро вредно за вас и кожата ви. Прекарвайте на открито достатъчно, но не прекалено. Хапвайте сирене, черен дроб, сьомга, яйца. Mоже да приемате витамин Д по 1 капка седмично в зимния сезон като профилактика срещу остеопороза. Витамин Д е много важен за здравето ни и е добра идея да проверявате показателите му с годишните си кръвни изследвания.

    Витамин Е - зелени и листни зеленчуци, растителни масла, черен дроб. Нужни са ни и здравословни киселини, Омега 3, Омега 6 – съдържащи се в риба, ленено семе и масло. Кой не знае, че млякото и сиренето изобилстват от калций, който прави ноктите здрави и предпазва от изсушаване. Нуждаем се също желязо, цинк и сяра, за да се радваме на здрави и красиви нокти. За да наситите и външно ноктите и кожички си с Витамин Е и да имате трайни резултати, препоръчваме да ги подхранвате редовно с нашeто любимо масло за кожички и нокти - CND SOLAR OIL . Основните съставки в него са Витамин Е, Бадемово масло и Масло от Жожоба, богати на тази ценна за ноктите „храна“. Нанасяйте вечер преди сън или след полиране. Добрата новина е, че така ще поддържате красивия си маникюр по-дълго, защото Solar Oil поддържа допълнително красотата и кожичките ви до следващото посещение на вашия маникюрист.

Казано накратко, включвайте в менюто си разнообразни и вкусни храни. Не прекалявайте с нищо и не се лишавайте от ценни вещества. Радвайте се на слънцето, носете меки ръкавици когато е студено, пазете ръцете и ноктите си от агресивни препарати. Не забравяйте, колко много работа извършват постоянно и им се отблагодарявайте, като ги глезите от време на време с подхранващ крем и масла. Така ще се радвате на красиви и нежни ръце и здрави нокти. Продуктите от СПА серията на CND също са обогатени с витамини A, B, D, E, а от скоро имат и удобни малки опаковки по 59 м, идеални за дамската чанта.

Вижте различните серии тук: CND Spa и поглезете, ноктите, кожата и сетивата си с едно заслужено удоволствие.

Bon Appetit :)