0887 49 71 76 eshop@intercosmetica.bg; Продукти директно от официалния вносител за България!

Изпращане и връщане

Пълен списък на Общите условия на „Интеркозметика” ООД можете да видите тук.

Политика на поверителност и защита на личните данни, можете да видите тук.

Политика за използване на бисквитки, можете да видите тук

ДОСТАВКА НА СТОКИ

  1.  „Интеркозметика” ООД се задължава да доставя поръчаните и закупени стоки еднолично или чрез куриерската фирма „СПИДИ“ ООД на адрес, посочен от потребителя/клиента или в офис на куриерската фирма, в зависимост от избора на Потребителя/клиента.
  2.  „Интеркозметика” ООД се задължава да осигури подходящо опаковане на стоките и изпращането на съпътстващи документи при тяхно наличие.
  3.  „Интеркозметика” ООД извършва доставка на стоки само на територията на Република България. Цената на доставка на стоките се калкулира след попълване на формата за поръчка от страна на Потребителя/клиента в зависимост от неговите условия за доставка и посочен адрес.
  4. Срокът за доставка е съгласно условията на куриерската фирма. Интеркозметика ООД не носи отговорност за забавена пратка, причинена от куриерската фирма.

  5. При дадена поръчка до 14 часа, доставката е на следващия работен ден. При дадена поръчка след 14 часа, доставката е на по-следващия ден. Всички заявки от събота и неделя се обработват в понеделник.

ПРОБЛЕМИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

1. Изпълнението на направента поръчка може да бъде възпрепятствано поради някоя от следните възможни причини: 

- Една или всички от поръчаните стоки не са в наличност. В този случай „Интеркозметика” ООД ще установи контакт с потребителя/клиента в най-кратки срокове;

- Предоставените от Потребителя/клиента данни са непълни и/или грешни.

2.  При възникване на проблеми с доставката по вина на „Интеркозметика” ООД всички допълнителни разходи по изпращане или приемане на стоките са за сметка на „Интеркозметика” ООД. Във всички останали случаи последващо изпращане на пратката ще бъде за сметка на Потребителя/клиента.

3. Нито една от страните няма да носи отговорност за неизпълнението на задължения си, ако подобно неизпълнение се дължи на форсмажорно обстоятелство. Форсмажорно обстоятелство е непредвидимо събитие, извън контрола на страните, което не може да бъде избегнато.

ОТКАЗ ОТ ПОРЪЧКА И ВРЪЩАНЕ НА СТОКА

1. Всеки Потребител/клиент (ако е физическо лице) има право да върне закупената от него една или повече стоки в рамките на 14 (четиринадесет) дни от датата на получаването им, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина за връщането.

1.1. Зa дa yпpaжнитe пpaвoтo cи нa oтĸaз тpябвa дa ни инфopмиpaтe зa peшeниeтo cи дa cе oтĸaжeтe oт дoгoвopa c нeдвycмиcлeнo зaявлeниe. Moжeтe дa изпoлзвaтe:

- CTAHДAPTEH ФOPMУЛЯP ЗA УΠPAЖHЯBAHE ΠPABO HA OTKAЗ и дa ни гo изпpaтитe пo eлeĸтpoннa пoщa нa aдpec office@intercosmetica.bg, Наличен на линка по-долу:

https://www.kzp.bg/standarten-formulyar-za-uprazhnyavane-pravo-na-otkaz-pri-online-pokupki

- eлeĸтpoннa пoщa, ĸaтo ни изпpaтитe имeйл дo aдpec office@intercosmetica.bg

- изпoлзвaтe фopмaтa ни зa ĸoнтaĸт нa cтpaницaтa ни Koнтaĸти.

2. Потребителят/клиентът е длъжен да съхранява получените стоки, тяхното качество и безопасност до момента на тяхното връщане на „Интеркозметика” ООД. Върнатата стока трябва да е в оригиналната си опаковка, да не е употребявана и да не е нарушен нейният търговски вид (напр. разкъсана опаковка, премахнати етикети, липсващи части и др.). Също така същата следва да е придружена с всички съпътстващи я документи – касова бележка и/или фактура.

3. Транспортните разходи по връщане на стоката от Потребителя/клиента към „Интеркозметика” ООД са за сметка на Потребителя/клиента. 

4. „Интеркозметика” ООД се задължава да възстанови платената цена на договора, сключен от разстояние, от който Потребителят/клиентът се е отказал, в рамките на 14 (четиринадесет) дни от датата, на която Потребителят/клиентът е упражнил правото си на отказ по реда описан в чл. 52 от Закона за защита на потребителите.

СТОКИ, ЗА КОИТО ПОТРЕБИТЕЛЯТ НЯМА ПРАВО НА ОТКАЗ

1. Потребителят/клиентът няма право да се откаже от сключения договор в следните случаи:

- при доставка на стоки, изработени по поръчка на Потребителя/клиента или съобразно неговите индивидуални изисквания;

- при доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;

- при доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето; 

РЕКЛАМАЦИИ ПРИ УВРЕДЕНА ИЛИ ЛИПСВАЩА ПРАТКА

1. Задължение на Потребителя/клиента като получател е да отвори доставената пратка в момента на нейното получаване, в присъствие на куриера, и да провери за щети по пратката или липси от нейното съдържание, които се дължат вследствие на транспортирането. 

2. Рекламация за увредена пратка се прави в момента на получаване на пратката и в присъствието на куриер, с който се попълва констативен протокол в три еднообразни екземпляра. Клиентът (получателят на пратката) е длъжен да изиска оригинала и копие от протокола, след което да се свърже с представител на „Интеркозметика” ООД за завеждане на рекламацията. „Интеркозметика” ООД се ангажира с безплатна подмяна на повредения/липсващия артикул или възстановяване на заплатената от клиента сума, само след предоставянето на протокола от страна на клиента.